Rodzaje zajęć

TRAMPOLINY
Łatwa i efektywna! Świetna zabawa będąca wydajnym treningiem cardio. Spalaj kalorie i baw się świetnie podczas zajęć na TRAMPOLINACH. Kształtuj sylwetkę, spalaj kalorie, wzmacniaj organizm, poprawiaj kondycję i wyzwalaj endorfiny.

Czas: 60 spalone kalorie około 1000  Poznaj szczegóły 

Vector-Background-Radiant-Blue
Vector-Background-Radiant-Blue TURBO SPALANIE
Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe. Dzięki temu  poprawia się wydolność organizmu i następuje szybkie spalanie kalorii.

 Poznaj szczegóły  Czas: 60 spalone kalorie około 900
AKTYWNY PORANEK
Ogólnorozwojowy trening dla całego ciała. Rytmiczne ćwiczenia przy muzyce są odpowiednie dla obydwu płci i każdej grupy wiekowej. Są idealne dla fanek fitnessu. Ćwiczenia modelują sylwetkę i nie obciążają stawów. Pomagają spalać zbędną tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję ciała oraz znacznie wpływają na poprawę koordynacji ruchowej.

Czas: 60 spalone kalorie około 600  Poznaj szczegóły 

 Vector-Background-Radiant-Blue
 Vector-Background-Radiant-Blue STEP & SHAPE
Doskonałe rezultaty i świetna zabawa – tak najkrócej można opisać zajęcia z platformą – stepem. Trening ten bezpośrednio wpływa na poprawę funkcji psychoruchowych. Wzmaga spalanie kalorii, wzmacnia dolne partie ciała i daje mnóstwo radości ćwiczącym osobom.

 Poznaj szczegóły  Czas: 60 spalone kalorie około 610 
ZUMBOMANIA  łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi, ćwiczenia opierają się na zasadzie, że zajęcia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. To zajęcia, podczas których każdy uczestnik świetnie się bawi, a przy tym pracuje nad osiągnięciem doskonałej formy fizycznej.

Czas: 60 spalone kalorie około 600  Poznaj szczegóły 

 Vector-Background-Radiant-Blue
 Vector-Background-Radiant-Blue TABATA to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona wielogodzinnym treningiem na siłowni lub nie masz cierpliwości do domowego sprzętu fitness, wypróbuj trening Tabata.

 Poznaj szczegóły  Czas: 60 spalone kalorie do 800 
BRZUCH POŚLADKI UDA
Trening wzmacniająco-kształtujący wszystkie partie ciała, który wykonywany jest rytmicznie do muzyki. Składa się z rozgrzewki i półgodzinnego treningu właściwego. Regularne ćwiczenia zapewniają zgrabną sylwetkę – płaski brzuch, jędrne pośladki i szczupłe uda. Młodość to nie wiek – to stan umysłu!

Czas: 60 spalone kalorie około 600  Poznaj szczegóły 

 Vector-Background-Radiant-Blue
 Vector-Background-Radiant-Blue BRZUCHOMANIA
Smukła sylwetka bez wystającego brzucha, boczków to efekt systematycznego udziału w naszych zajęciach! Dzięki nim możesz mieć płaski brzuch niezależnie od płci i wieku. Nasze ćwiczenia są odpowiednie dla każdej grupy wiekowej. Nic dodać, nic ująć!

 Poznaj szczegóły  Czas: 60 spalone kalorie około 600 

ZDROWY KRĘGOSŁUP to system ćwiczeń zawierający w sobie elementy jogi, ćwiczeń izometrycznych. System ten ma wzmacniać mięśnie bez nadmiernej ich rozbudowy, uelastycznić ciało, odciążyć kręgosłup, a w rezultacie poprawić postawę ciała i obniżyć odczuwalny poziom stresu.

Czas: 60 spalone kalorie około 300  Poznaj szczegóły 

 Vector-Background-Radiant-Blue
 Vector-Background-Radiant-Blue CARDIO POWER Ten intensywny, statyczny trening, kładący nacisk na mięśnie brzucha, wyrzeźbi i wzmocni Twoje ciało. Duża liczba powtórzeń przyczyni się do redukcji tkanki tłuszczowej, wzmocnienia zaangażowanych mięśni, a wreszcie do estetycznego wyrzeźbienia ich pod skórą. Ciężar sztangi dobierany jest indywidualnie.

 Poznaj szczegóły  Czas: 60 spalone kalorie około 600 
POWER TRENING TRX
TRX to: rodzaj lonży (pasów) wykonanych z bardzo wytrzymałych taśm polimerowych. Dwa ramiona nośne z regulacją długości, zakończone uchwytami oraz jednego ramienia mocującego z karabińczykiem zabezpieczającym. Istotą jest wykorzystanie wagi ciała osoby ćwiczącej. Możemy wykonać szereg ćwiczeń. Angażując wiele grup mięśniowych. Nie ma możliwości wyizolowania i ćwiczenia jednej grupy mięśniowej. Największą zaletą jest pobudzenie do pracy mięśni stabilizujących, co pozwala wzmocnić wiązadła. Praktycznie każde ćwiczenie opiera się na stabilnym korpusie. Przypomina to trochę trening gimnastyczny, jednak tutaj ćwiczący ma zawsze kontakt z podłożem. Ogrom możliwości jakie daję TRX to poprawa mobilności, siły oraz cardio.

Czas: 60 spalone kalorie około 650  Poznaj szczegóły 

 Vector-Background-Radiant-Blue
 Vector-Background-Radiant-Blue CROSS TRENING
Na bazie CrossCamp opierają się zajęcia antyterrorystów, służb militarnych, policji i profesjonalnych sportowców. To forma treningu, jaką uprawiać może każdy, bez względu na wiek, płeć, kondycję fizyczną, czy doświadczenie w siłowni. Zwiększ sprawność swojego organizmu! Popraw zakres ruchu stawów, wytrzymałość i wyreguluj braki równowagi mięśniowej. Zadbaj o równomierny przyrost masy mięśniowej i kształtuj sylwetkę kompleksowo!

 Poznaj szczegóły  Czas: 60 spalone kalorie około 550